top of page

אח.אחות לאדם על הספקטרום האוטיסטי?

אנחנו צריכות אותך למחקר שלנו!

כאשר אחד מבני הבית נמצא על הספקטרום האוטיסטי, כל משאבי הבית סובבים סביבו.

טיפולים, פגישות, התאמות של חיי המשפחה, בדיקות, שיחות, תוכניות חינוכיות,

הכל סביב האח שזקוק לתמיכה מיוחדת.
וזה נכון וחיוני ומובן, אבל…
מה קורה כשיש ילדים נוספים בבית?

מה עם האחים והאחיות…?

איך זה משפיע עליהם?

על עיצוב ה׳עצמי׳ שלהם, על אורח החיים שלהם, על הבחירות שעושים…?
מה עם אלה שלמדו להתאים את עצמם, לא לבקש יותר מדי תשומת לב,

לוותר, להסתדר לבד, לא להטריח את ההורים...

אלה שחווים תחושות מורכבות שלא תמיד קל לומר אותם בקול.
אלה שהיו שם בעבר וממשיכים להיות שם בהווה, וגם אלה שפחות.

שהתקשו, שביקשו להתרחק, עם כל המטען הרגשי שזה נושא איתו.
חשוב לנו שישמעו גם אתכם.
איך זה מרגיש להיות זה או זאת שחושב/ת פעמיים לפני שמדבר/ת על הצורך שלו / שלה.

זה שלפעמים מתבייש, זה שלפעמים כועס, מורד, מתרחק או מובך.
אנחנו מחפשות אתכם!
אז אם אתם אחים ואחיות מעל גיל 18 של ילדים / אנשים על הספקטרום האוטיסטי

אנחנו מזמינות אתכם להשתתף במחקר במסגרת תואר שני ב׳טיפול באמנות׳ במכללת בית ברל.
המחקר עוסק בחוויה שלכם - בעבר ובהווה

בתחושות שנאמרו ובאלה שלא. במה שזה עשה לכם, ובמי שאתם היום (כמובן רק מה שתרצו לשתף!) 
ההשתתפות במחקר כוללת:
שאלון אישי
עבודת יצירה (אין צורך בניסיון קודם, לא צריך להיות אומן / יוצר).

מפגש של כשעה באזור המרכז
אז אם קראתם עד כאן, כניראה שיש לכם מה לומר בנושא, נשמח מאוד שתיצרו קשר.
ליה נהיר - 054-4819746
רינת סלע - 054-7503221

מלאו פרטים וניצור קשר

תודה! נהיה בקשר בהקדם

IMG_5498 2.jpg
bottom of page